lunch

som sagt så jobbar jag idag igen, men jag ska inte klaga för jag har haft en king helg! igår låg jag med älsklingen i sängen heeeeela dagen, eller jag hade träning 8-9 som han följde med och såg men jag säger att den räknas inte. och sen så såg vi nån asspännande film typ the vanishing kan den ha hetat det? men vid elva bestämde vi oss för att lägga oss i sängen, annars skulle det vara en omöjlighet för mig att stiga upp idag men jag lyckades än en dag att komma i tid till jobbet, lite oväntat faktikst:) men oj jag börjar om nu, pusshej!



i lördags köpte jag dom här skorna fast i mörkmörk brunt, dom är underbara!
jag köpte också en klänning och nya långa leggings så jag är nöjd;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0