uppdateringen går till historien(moa)

för en jäääättebra uppdatering borde vi nog ges en eloge för det linnet! hon och camme är i gotland och jag vill att dom ska vara hemma. och stadsfesten va bättre än nånsin, alldeles för mycket vin och 7.0 or för första gången på några år härligt folk långa nätter 35 åring som visar sin "grej" 6 gånger och vill följa med och sova för mycket karuseller som man sen vill dö av jag vill alltså säga att ALLT va king!!!! och idag är det en spännande grej jag ska på kan inte säga något än men det kommer nog. men frågan är vad jag vill? vill jag stanna eller fara och resa kanske? en större stad? vill jag ta det eller vill jag inte? fan vad svårt och jag hatar att ta beslut det vet nog alla. impulsivt ska det va men nu ska jag fixa mig. station 8 ikväll?

jag vill nog bara till napa och sitta i en fyllebuss där det skriks: var är svenska partylandslaget? HÄÄÄÄÄÄÄÄR ÄR SVENSKA PARTY LANDSLAGET och sitta med en full lovvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0